Om een klant een goed advies te geven is meer nodig dan inhoudelijke deskundigheid. Achterhalen wat de werkelijke vraag van de klant is bijvoorbeeld. Of weten hoe u het advies het beste kunt overbrengen zodat het opgevolgd wordt. Want pas dan biedt u de klant echt toegevoegde waarde.

Bij deze training leert u gesprekstechnieken, adviesstijlen, overtuigen en omgaan met weerstanden en het politieke spel. De training sluit aan op de praktijk in uw organisatie.

 

"Wat ik geleerd heb? Doorvragen naar de omstandigheden en echte wensen van de klant, zodat ik adviezen kan geven die haalbaar zijn."

 

Vragen over deze training? Leg ze ons voor en we geven u graag antwoord.

bottom b

Interesse?

Wilt u weten wat we voor de ontwikkeling van uw organisatie kunnen doen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Indien u niet akkoord gaat kunt u het formulier niet sturen

Contactgegevens

Zomer & Cornelissen
Email:
kvK Tilburg 18077779

Petri Cornelissen
Email:
Mobiel: 06 46436944

Peter Zomer
Email:
Mobiel: 06 46436943